wtorek, 2 sierpnia 2011

The Last Dance...

Zdjęcia z "Lekcji Tańca", projektu na zakończenie roku mojego Studia Tańca TRANS
w Zielonej Górze.
To ostatni projekt, który wykonałam z moją formacją "Girl's'quad"
(przez wyjazd na studia), dlatego z tymi zdjęcia wiąże się wiele wspomnień....
Na pewno nigdy nie zapomnę 3 lat, które tak bardzo wpłyneły na mój poziom tańca
i nie tylko.
Poznałam nowych cudownych ludzi, nowe techniki i style, ale i stalam się odważniejsza, przełamałam niejedne lody i pokonywałam trudności, które są chyba nieodłącznym elementem mojego życia, niestety.
GIRL'S'QUAD
Kocham was i trzymam za was kciuki. Pokażcie na co was stać!






* Choreografia przygotowana przez naszą trenerkę do Alexandry Burke - Broken Heels








*I nasza formacja











* Przemówienie trenerki, podziekowania i pożegnalne uściski...





* No i pożegnalne grupowe...





9 komentarzy:

  1. Od niedawna tutaj zaglądam i mam jedno pytanko! Kto robił Ci nagłówek!

    Czekam na odpowiedź : http://julka99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W kwestii tańca nie jestem znawcą, więc nie mam zbyt dużo do napisania, ale muszę napisać, co innego. Strasznie podoba mi się Twój styl. Miło się na Ciebie patrzy. Jakże Polska byłaby modnym krajem gdyby więcej ludzi miało tak fajny styl jak Ty! Czekam z niecierpliwością na kolejne posty!

    Pozdrawiam!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. to Ty tańczysz u czeszyka?? hah Krzyś Chamera mnie uczył przez rok;p a Kukulskiego poznałam jak mial noge w gipsie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zdjęcia, widać, że była z was zgrana grupa : )

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa w Lubinie;) to jakaś 1,15 h od Zielonej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli interesujesz się modą, lubisz świetnie wyglądać, chcesz być oryginalna, zapraszam na http://MmeLay.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń